wtorek, 7 stycznia 2020

Wracam do blogowania razem z kanałem na YouTube

Cześć kochani, dawno nic nie publikowałem na swoim blogu, więc postanowiłem że dzisiaj wstawię nowy post. Dzisiejszy wpis dotyczy mojego dość nie dawnego nabytku, a mianowicie lalki My Scene Kenzie z serii Miami Getaway. Kupiłem ją z OLX, używaną i w dość kiepskim stanie 😞 . Jako, że potrafię uratować lalki second-hand, podjąłem się i temu zadaniu. Na zdjęciu z ogłoszenia, wyglądała w dobrym stanie, po otworzeniu przesyłki byłem rozczarowany. Spodziewałem się tego, że będzie miała potargane włosy, ale tym się nie przejmowałem. Głównym powodem mojego nie zadowolenia, było to że zawiasy w rękach i nogach były poluzowane ,, wyrobione '', co przyczynia się  tego, że lalki teoretycznie nie da się ustawić w żadnej pozie. Myślałem trochę nad wymianą ciała na model MTM, ale nie mam pojęcia, który odcień skóry byłby najbardziej zbliżony do oryginalnego.
Drugim powodem do stworzenia tego posta, jest to że założyłem swój własny kanał na YT, nazwa to : M.D. restore dolls. Bardzo dużo czasu poświęciłem nad montażem mojego pierwszego filmiku, zajęło mi to kilka dni. Video nie jest jeszcze profesjonalne, ale będę pracował nad tym, by każde kolejne było coraz lepsze.
To chyba wszystko co chciałem zawrzeć w tym poście, zapraszam na mój kanał, link do filmiku poniżej. Każda subskrypcja na moim kanale mile widziana 😊.



https://www.youtube.com/watch?v=2guO2wqlRN4&t=429s

5 komentarzy:

  1. Lalka fajna.
    Na poluzowane stawy u lalek czasem sprawdza się wypuszczenie trochę kleju Magic.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że wróciłeś do blogosfery. Zbadam też Twoje nowe miejsce w sieci - jestem ciekawa tego kanału :-) Wszystkiego lalkowego w nowym roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo ładnie :) Ruchomymi stawami nie martw się - na zdjęciach nie widać :):)
    Kanał subskrybuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prawdziwa piękność- zagapiam się z zachwytem

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ta Scenka miała szczęście, że trafiła do Ciebie! Dostała nowe życie "po przejściach"! Kanał zasubskrybowałam, filmik polajkowałam :) Czekam na kolejne, bardzo przyjemnie się oglądało! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń