sobota, 23 września 2017

Deszczowo nam... :(

Witajcie, sorry, że nie wstawiłem żadnego posta w tym tygodniu, ale nie miałem ochoty i czasu 😒. Wczoraj naszła mnie wena na ten post więc postanowiłem, że muszę go opublikować 😀. Jak wszyscy pewnie zauważyli nie miłosiernie leje deszcz od początku września, nie kiedy wychodzi słońce ale na krótko...
Miejmy nadzieję, że pogoda się wkrótce poprawi i będziemy mieli motywację do jakichkolwiek działań.
    Dzisiaj prezentuje wam moją kolekcję lalek My Scene z seri Splashy Chic. Moim zdaniem są bardzo ładne, ostatnio przyjechała do mnie wyczekiwana Chelsea i bardzo ładnie prezentuje się z Westley i Kennedy na zdjęciu, a ,że ogólnie jest pochmurnie to idealnie pasują.

Pozdrawiam wszystkich i życzę poprawy pogody 💥



     




13 komentarzy:

  1. Prześliczne :) W takich ciuszkach deszcz niestraszny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne wyglądają razem

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolekcja deszczowych Scenek! Ta blondi całkowicie skradła moje serducho. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są cudne :D. i mam wrażenie że tą Madison mam ale nie wiedziałam kim jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycająca seria. Nawet nie wiedziałam, że takie istniały! Pierwszy raz je widzę :-) Świetne mają te płaszczyki! Szkoda, że parasolki nie są składane... :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. deszczowe panienki
    swą urodą rozjaśniają
    największe szarugi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia i fajna seria przez te dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby deszczowe, ale takie kolorowe, że aż radośnie od samego patrzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo deszczowe scenki :)
    Mają swój urok, są takie słodkie.. :)
    Pamiętam ich reklamę w telewizji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są. Bardzo lubię scenki, a w tych kreacjach deszczowych i z parasolkami wyglądają wyjątkowo cudnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie są piękne, a te ich buźki cudne.... serdecznie pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń