sobota, 2 września 2017

Urodzinowa lalka - limitowana Bratz

Dzisiaj nadszedł ten dzień a mianowicie moich urodzin - 2 wrzesień . Obiecałem, że opublikuje post ze specjalną lalką, więc jest to limitowana Bratz VFILES , których wyprodukowano tylko 290 na całym świecie, szczęście mam że wpadła w moje ręce :), Jako, że nie jestem wielkim fanem Bratz, chociaż mam w swojej kolekcji kilka , to nie otwierałem jej , bo w pudełku wygląda bardzo ładnie. Przepraszam was za jakość zdjęć, ale padły akumulatory z mojego lepszego aparatu, jak na złość. Bardzo bym chciał mieć jeszcze więcej obserwatorów, pewnie jak każdy blogger , więc jeżelibyście chcieli mi dać prezent , to ja bardzo chciałbym abyście mnie zaobserwowali :)
Pozdrawiam wszystkich serdecznie















10 komentarzy:

  1. Nie znam tych lalek. Ale fajnie miec w domu taki unikat.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna laluchna! więcej lalek i tyle samo
    zeń radości, o Władco Miasta Lalek :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji ... urodzin
    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    Duuuuuuuuuuuuuużżżżżżżżżżżżoooooooooooooooo
    OBSERWATORÓW i nie tylko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki ;), fajnie, że podoba wam się moja Bratz

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna panienka ♥ Wszystkiego, co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przede wszystkim WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO !!!!:)
    Bardzo lubię Bracusie , a Twoja to łakomy kąsek .
    Pisz a obserwatorów będzie przybywać , czego Ci szczerze życzę :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bratz ma super kurtkę. O niej niewiele powiem, bo to nie moja bajka.

    Wszystkiego najlepszego !!!! 🎂🍻💮

    OdpowiedzUsuń