Obserwatorzy mojego bloga

Obserwatorzy w google

pi膮tek, 4 sierpnia 2017

1996 OCEAN FRIENDS SKIN DIVER Barbie

Dzisiaj prezentuj臋 wam moj膮 lalk臋 Barbie z serii Ocean Friends 馃寠. Lalka zosta艂a kupiona w Brukseli kilka lat temu przez mojego tat臋, w sklepie z u偶ywanymi meblami, mo偶e dziwnie to brzmi, no ale w Belgii s膮 takie sklepy. Dosta艂em j膮 z tym strojem i z sukienk膮 od jakiej艣 lalki Disney'a. Bardzo jej pasowa艂a i wygl膮da艂a prze艣licznie w niej, mo偶e chcieliby艣cie zobaczy膰 j膮 w tym stroju ???
Mam ponad 200 Barbie, i prawie ka偶d膮 pami臋tam kiedy i jak dosta艂em,to nie samowite uczucie tak wzi膮膰 lalk臋 do r臋ki i cofn膮膰 si臋 wspomnieniami w czasie.Pewnie i wy macie takie wspomnienia z lalkami.

Chcia艂bym powiadomi膰 wszystkich o mojej nowej zak艂adce, znajduj膮cej si臋 pod tytu艂em bloga.By艂oby mi bardzo mi艂o jak b臋dziecie tam wchodzi膰 i komentowa膰 moje posty, wtedy b臋d臋 wiedzie膰, 偶e blog wam si臋 nie nudzi.

Pozdrawiam wszystkich gor膮co z Pisza :)



   




Lalce pod wp艂ywem wody zmieniaj膮 si臋 nogi w zale偶no艣ci od temperatury.



16 komentarzy:

  1. Te偶 j膮 mia艂am kiedy艣. To 艂adna lalka bardzo. Uwielbia艂am zmienia膰 jej kolor n贸g 馃榿

    Jestem ciekawa co za sukienka jej pasowa艂a ..... ?

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ciekawa panna.Koniecznie poka偶 t臋 drug膮 kreacj臋.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsu艅
  3. No to poka偶臋 :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. sklep z meblami szukaj膮cymi domu -
    ooo, to co艣 dla mnie :DDD

    laluchna intryguje ko艅czynami!

    OdpowiedzUsu艅
  5. No pewnie ;) !!!
    Ca艂y urok w lalce to te nogi
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  6. Ona ma bardzo urokliwa buzie, lubie sski bez tych upartych grzywek:)

    OdpowiedzUsu艅
  7. No ja te偶 j膮 lubi臋 ma sw贸j nie powtarzalny urok,chocia偶 grzywki s膮 te偶 艂adne

    OdpowiedzUsu艅
  8. Buzie ma 艂adn膮, tylko ciekawi mnie po co ta zmiana koloru n贸g?

    OdpowiedzUsu艅
  9. Zmiana koloru n贸g jest po to, 偶eby urozmaici膰 zabaw臋. Ja to widz臋 tak pod wod膮 ma czarne, takie jak do nurkowania a na zewn膮trz jasne,jak na pla偶臋

    OdpowiedzUsu艅
  10. Bardzo interesuj膮ca lalka.
    Nie widzia艂am jeszcze jej na 偶ywo :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsu艅
  11. Super patent z tym zmieniaj膮cym si臋 kolorem! Dzisiaj dosta艂a by pewnie od Mattela plastikowe nogi w czarnym kolorze...

    OdpowiedzUsu艅
  12. No,pewnie tak, Mattel robi coraz gorsze lalki

    OdpowiedzUsu艅
  13. Fajna Barbioszka, nie ma co :) Nie spotka艂am jeszcze takiej, kt贸r膮 zmienialaby kolor n贸g. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsu艅
  14. Jak ja kocham te superstarkowe pyszczki !!! :):)

    OdpowiedzUsu艅