piątek, 4 sierpnia 2017

1996 OCEAN FRIENDS SKIN DIVER Barbie

Dzisiaj prezentuję wam moją lalkę Barbie z serii Ocean Friends 🌊. Lalka została kupiona w Brukseli kilka lat temu przez mojego tatę, w sklepie z używanymi meblami, może dziwnie to brzmi, no ale w Belgii są takie sklepy. Dostałem ją z tym strojem i z sukienką od jakiejś lalki Disney'a. Bardzo jej pasowała i wyglądała prześlicznie w niej, może chcielibyście zobaczyć ją w tym stroju ???
Mam ponad 200 Barbie, i prawie każdą pamiętam kiedy i jak dostałem,to nie samowite uczucie tak wziąć lalkę do ręki i cofnąć się wspomnieniami w czasie.Pewnie i wy macie takie wspomnienia z lalkami.

Chciałbym powiadomić wszystkich o mojej nowej zakładce, znajdującej się pod tytułem bloga.Byłoby mi bardzo miło jak będziecie tam wchodzić i komentować moje posty, wtedy będę wiedzieć, że blog wam się nie nudzi.

Pozdrawiam wszystkich gorąco z Pisza :)



   




Lalce pod wpływem wody zmieniają się nogi w zależności od temperatury.



16 komentarzy:

  1. Też ją miałam kiedyś. To ładna lalka bardzo. Uwielbiałam zmieniać jej kolor nóg 😁

    Jestem ciekawa co za sukienka jej pasowała ..... ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa panna.Koniecznie pokaż tę drugą kreację.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. sklep z meblami szukającymi domu -
    ooo, to coś dla mnie :DDD

    laluchna intryguje kończynami!

    OdpowiedzUsuń
  4. No pewnie ;) !!!
    Cały urok w lalce to te nogi
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ona ma bardzo urokliwa buzie, lubie sski bez tych upartych grzywek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja też ją lubię ma swój nie powtarzalny urok,chociaż grzywki są też ładne

    OdpowiedzUsuń
  7. Buzie ma ładną, tylko ciekawi mnie po co ta zmiana koloru nóg?

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmiana koloru nóg jest po to, żeby urozmaicić zabawę. Ja to widzę tak pod wodą ma czarne, takie jak do nurkowania a na zewnątrz jasne,jak na plażę

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo interesująca lalka.
    Nie widziałam jeszcze jej na żywo :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super patent z tym zmieniającym się kolorem! Dzisiaj dostała by pewnie od Mattela plastikowe nogi w czarnym kolorze...

    OdpowiedzUsuń
  11. No,pewnie tak, Mattel robi coraz gorsze lalki

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna Barbioszka, nie ma co :) Nie spotkałam jeszcze takiej, którą zmienialaby kolor nóg. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja kocham te superstarkowe pyszczki !!! :):)

    OdpowiedzUsuń