czwartek, 31 sierpnia 2017

Barbie z serii Ocean Friends w drugiej kreacji

Na wstępie chciałbym was wszystkich przeprosić za moją dłuższą nie obecność na blogu, bo przebywałem na wakacjach i nie miałem przy sobie moich lalek ani tła. Dzisiaj postanowiłem zrobić zdjęcia tej lalce w czerwonej sukience , wydaje mi się, że wygląda równie dobrze , a nawet może i lepiej w tym stroju niż w tym do nurkowania . Zrobiłem jej nową fryzurę i myślę , że pasuje do sukienki. Niestety jak u mnie prawie każda sukienka jest popruta... W SOBOTĘ SĄ MOJE URODZINY I OPUBLIKUJĘ POST ZE SPECJALNĄ LALKĄ. Mam nadzieję, że spodoba się wam ta lalka , a tym czasem pozdrawiam WAS WSZYSTKICH SERDECZNIE.



 
  




7 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc to w tej sukni wygląda wiele lepiej niż jako nurek.
    Fryzura też lepsza niż włosy rozpuszczone.

    OdpowiedzUsuń
  2. ujęła mnie fotka - oszczędna w wyrazie,
    co potęguje majestat Postaci i Jej kreacji,
    barwa ramki korespondująca z suknią - brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna suknia! Dużo lepsza stylizacja niż pierwotna wersja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też bardziej podoba się w tej kreacji ;)

    OdpowiedzUsuń